Friday 5 March 2010

Musical Pricilla Queen of desert

I went to watch a musical "Pricilla", yesterday.
It was so funny, powerfull, crazy and AMAZING show.
I really enjoyed every minute of it.
I can guaranteed to have a good time.
昨日、ミュージカル”Pricilla プリシラ" を観に行きました。
映画を元に造られたミュージカルで、ものすごくぶっ飛んでいて、演技もとても力強く、本当に素晴らしい作品でした。2時間15分があっという間で、最後は全観客総立ちでした。私はずっと笑ってばっかりでチョット疲れたけど、見ごたえ十分です。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...