Tuesday 7 May 2013

i'm back in shape

It's been so long again, since I've updated my blog last time. 
Well... this is the reason why I couldn't.

Since we came back from honeymoon last year, I had a really hectic work schedule. 
And after the summer we've found out something is growing in my tummy... 
I've been feeling sick and exhausted all the time. (I'm sure many mum has experienced this or even worth than me!!) I had no appetite at all. I couldn't even eat salad and feel like literally hangover everyday from morning until I sleep...  
I had a flue several times and worst experience was I've got a influenza and pneumonia... House hunting and on top of that I've worked for at least 60 hours in a week until 5 weeks before I gave birth. I had quite rough 9 months pregnancy experience. 

But finally I can deliver good news now and I'm so pleased he's born healthy. 
This is my son, Hugo. Born in 3rd April.

So I'm finally, definitely back in a shape!! 
Thank you for following me!

またかと思われるかもしれませんが、最後にブログをアップしてから本当にご無沙汰していました。

去年のハネムーンから帰って来てからはあまりにも仕事が忙しく、本当にジェットコースターの様な一年間でした。
夏を過ぎた辺りに、妊娠が発覚。つわりがひどく、吐き気と疲労感は毎日絶頂。(お母さん達は皆、経験されている事と思います。私なんてまだ良い方だったのかも…。)
食欲も無く、サラダすら食べられない状態でした。朝から夜寝るまで、気分は二日酔い。(オエ!!)
熱が出た事も何度か有りましたが、最悪だったのはインフルエンザをこじらせ肺炎に。引っ越しも同じ時期に有り、その上、出産の5週間前まで週60時間以上の勤務。
何ともラフな9ヶ月だった事か。

でも、やっとお知らせ出来る時が来ました。
4月3日に産まれた息子の彪悟です。健康に産まれて本当に良かった…。

いつも読んでくださってる皆さん、本当にありがとう。
これからも頑張りますので、どうぞよろしく!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...