Saturday 19 October 2013

have a fabulous weekend!



How was your week??

Well, my week were pretty slow but it was good week, I must say. 
Because we finally found lovely lovely nanny for Hugo!! So that mean, I can return to work sometime soon. 

Thomas never give me a call when he is at work. Text message is three or four times in "a week". 
But he called me when he was at work in this week. I thought something is wrong. 
Guess what he told me... 
He was so excited to telling me that one of his guest today, she's looks exactly like Edna "E" Mode. 
We didn't talk anything else. 

Well, here is the favorite post in this week.

Cool Halloween table decoration from hello lucky!

Again, the beautiful photos from  タイな日々。mimi de' cafe 休業中。 Just looking at her photo, makes me so chill out...

Here is the really cool handmade wooden Lego, from Man Made

Such a cute♥ card for new born. From Colpa in San Fransisco

Actually quite cool but looks so odd pillow from Kick Starter

It is still mid October, but many people doing fire works already in my neighbor.. Seems like Hugo is disturbed by the noise and I'm very worry about the Guy Fawkes. It will be mad around where I live. Because there is a Huge park just behind our house. X-( 
I know it will be just for one day (I hope..), but for everybody who has cats, dogs and baby... you are not alone.   

Have a fabulous weekend!!


皆さんの一週間はどうでしたか?

私の一週間は、かなりゆっくりでしたが、結果から言うと良い一週間だったと思います。
一番の理由が、ヒュウゴの面倒を見てくれるナニー(子守り)が見つかった事です。とてもいい人で、私も、トーマスも、そしてナニーも始めて会った時に、何か通じる物が有ったのでしょう。と、言う事で仕事に復帰するのもあともう少しです。

もう一つ。
トーマスは仕事の時、滅多に電話なんて掛けてこないし、メッセージだって一週間に3-4回。そんなトーマスが先日電話してきました。私は何か有ったのかと思って心配したのですが、電話の内容、何だったと思います?
お昼にきたお客さんが、Edna "E" Mode.にそっくりだったんですって。もの凄く興奮して教えてくれて、話し終わったら気が済んだのか、特に話す事も無く電話を切りました。電話してくれたのは嬉しかったけど、なんかねぇ…。

さて、と言う事で今週の気になったポストです。

ハロウィーンのテーブルデコレーションがとても素敵なhello lucky! 

見ているだけでホントーに癒される写真一杯のタイな日々。mimi de' cafe 休業中。 

手作りのレゴがすごくいい味出してる、Man Made

シンプルで、こういうの私は大好き♥な、出産のお祝いカードColpa 

一見びっくりだけど、実は寝心地良いのかも、なKick Starter 

10月もまだ中旬だと言うのに、近所の公園からは花火の音が毎晩します。
花火のプシュ〜、パーン!と言う音に眠りを阻害され気味のヒュウゴ、かわいそうです。そこで今からちょっと心配なのがGuy Fawks(ガイフォークス)。家の裏手が大きな公共の公園なので、花火が凄そうです…。一日だけとは言え、この音に悩まされる赤ちゃん、ワンちゃん、それからネコちゃんのいる皆さん、なんとか乗り越えましょうね。

 と、こんな一週間でしたが、皆さん良い週末を!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...