Saturday 20 October 2012

have a tasty weekend

Hope all readers are well. 

Since last time I've update my blog, I was not really well.
I'm sorry if I disappoint some of you that I couldn't update for so long. 
I'm fine now and just came back from Japan three days ago. It was lovely as always and I had good time to see my family.
I've visited two sake breweries in this trip (I didn't plan crazy schedule in this time!) and both of them were completely different and I've really enjoyed to visit them.
I'll update it soon.

To all readers, have a tasty weekend!!

皆さん、お元気ですか。

以前、最後にブログをアップしてから体調が優れず、お休みを頂いておりました。
いつも読んでくださっている方々、がっかりさせてしまっていたら、ごめんなさい。
今は、もう元気で、おととい久しぶりの日本への一時帰国から帰ってきました。
いつも通り、日本ではとても素敵な時間を過ごす事が出来ました。
今回は、2社の酒蔵を見学させて頂きました。(今回は予定をあまり詰めすぎないようにしました…)
2社全く正反対の蔵で、それはそれで違う造りをかいま見る事が出来、本当に充実した見学となりました。
そのレポートは、近々アップしますね。

では皆さんへ、have a tasty weekend!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...