Monday 26 April 2010

Thank you Lynda.

I've got a jar of "Pomme Nature" from my colleague, Lynda.
I've seen small pots, but I've never seen such a big jar... I was so excited.
Thomas cooked pancake for lunch. I was super happy, because I ate as much as I could but it doesn't seems to reduce at all...

Thank you so much Lynda!

同僚のリンダから先日、フランスのお土産で、私の大好物のリンゴのコンポートを頂きました。小さな、一人分サイズのカップに入っているのは見た事があるけど、こんなに大きい瓶詰めのコンポートは初めて見ます。
すっかり興奮してしまいました。
トーマスがお昼にパンケーキを焼いてくれ、一緒にいただきました。
食べても食べても一向に減る様子がないので、私は、余計に興奮してしまったのは言う間でもありません。
ありがとう、リンダ!!x

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...