Friday 4 October 2013

ONE NIGHT 4 MBA STUDENTS WERE BOOZING UNTIL LATE NIGHT AND DIDN'TSTUDY FOR THE TEST WHICH WAS SCHEDULED FOR THE NEXT DAY.
IN THE MORNING THEY THOUGHT OF A PLAN. THEY MADE THEMSELVES LOOK ASDIRTY AND WEIRD AS THEY COULD WITH GREASE AND DIRT.
THEY THEN WENT UPTO THE DEAN AND SAID THAT THEY HAD GONE OUT TO A WEDDING LAST NIGHT ANDON THEIR RETURN THE TYRE OF THEIR CAR BURST AND THEY HAD TO PUSH THECAR ALL THE WAY BACK AND THAT THEY WERE IN NO CONDITION TO APPEAR FORTHE TEST.

SO THE DEAN SAID THEY CAN HAVE THE RETEST AFTER 3 DAYS.
THEY SAID THEY WILLBE READY BY THAT TIME.
ON THE THIRD DAY THEY APPEARED BEFORE THE DEAN.THE DEAN SAID THAT THIS WAS A SPECIAL CONDITION TEST. ALL FOUR WERE REQUIREDTO SIT IN SEPARATE CLASSROOMS FOR THE TEST. THEY ALL AGREED AS THEY HADPREPARED WELL IN THE LAST THREE DAYS.
THE TEST CONSISTED OF 2 QUESTIONS WITH TOT AL OF 100 MARKS.


 
Q .1. YOUR NAME ............ ......... ....( 2 MARKS )
Q.2. WHICH TYRE BURST ............ ...( 98 MARKS ).

from funymail


試験の前日だというのに、まったく勉強もせずに飲み明かしていた学生4人がいました。
彼らは翌朝、自分たちの状況からある計画を立て、油や泥汚れを自分たちに付けて学校へ行きました。
そして4人は学部長のところまで行き、説明し始めたのです。
「知人の結婚式に出席したところ、帰り道にタイヤが一つパンクしてしまったので、ずっと車を押してきたのです」と、彼ら。
その日はもう試験を受けられる状態でないことを説明し、二日酔いもばれずになんとか試験から逃れることができました。
学部長は4人に、追試を3日後にするのでそれまでに準備をしておくようにと話しました。

そしてしっかり準備をした4人は、3日後に試験場に姿を現すと、学部長が試験の要領を説明しました。
4人は別々の教室で試験を受けなければいけないと言うことでした。
すでに3日も経ち、すっかり準備万端の彼らは快諾して試験を開始しました。
試験は計100点満点で、試験問題は2つでした。
その2つの問題と言うのが……

 
問1) あなたの名前 _________ (2点)
問2) どのタイヤがパンクしましたか _______ (98点)


 funymail より

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...