Monday 12 April 2010

I think I'm too young to be 30

I had an amazing 30th birthday present. It was my mother.

Thomas flew her over from Japan without telling me anything. He arranged everything for me. It was such a big surprise. We had 4 really great days with her.

先日、30歳の誕生日を迎え、素晴らしいプレゼントをもらってしまいました。
それは、私の母です。
母は、私に内緒で、日本から誕生日の前日にロンドンへ飛んで来たのです。
トーマスが全て手配し、本当に人生最大と言っても良いほどのサプライズでした。
私たちは、素晴らしい4日間をロンドンで過ごしました。


We went to Cambridge and saw beautiful cherry blossoms.
一日、ケンブリッジにも行きました。きれいな桜を観る事ができました。

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...