Monday 30 January 2012

my diary

I can not believe January is already over... I'm sure everybody have same feeling as me. Don't you??
How was your January?
My January was very busy and tasty month. 

I manage to invite some of my friends and colleague at home and cooked BIG lunch again. 
Went to Min Jiang for lovely sake tasting. 
5th Anniversary party at our local restaurant Gazette
Farewell party/girls night for my colleague at Roka restaurant
Late supper at the Bar Boulud in Mandarin Hotel... such an delicious Charcuterie board... 
Girls talk at fifth floor bar in Harvey Nichols.
And new project, new year's target and so on, I couldn't survive without my diary. 
And I won't.
Since last year, I'm 100% rely onto my diary from Smythson
Smythson has beautiful leather items and they are simple, classic and stylish. Some of you might remember my diary from last year. And this is my new baby. 
I'm going through a lot with this diary in this year!!
もう1月も終わりだなんて信じられません…。私と同じようなお気持ちの方もきっと多いはず。どうですか?
皆さんの1月はどうでしたか?

私の1月は、とても忙しくて、そしてオイシイ月でした。
年の初めに、同僚や友人達を自宅に招いての夕食会(本当は遅めのお昼だったのですが)。
Min Jiangでは素敵な夕食を山廃と一緒に頂いたり、
近所のレストラン、Gazetteでは開店5周年の記念パーティーに招待され、
Roka restaurantでは同僚のお別れ会兼、女子会を、
遅めの夕食をMandarin HotelのBar Bouludで頂き、(ここのCharcuterieのプラッターはとてもボリュームがあって、かなり納得の質)
同僚と、仕事の事や将来の夢を遅くまで話し合ったのは、Harvey Nicholsの5階にある、その名もfifth floor bar

その他に新年の予定だったり、新しい目標だったり、手帳無しでは今までどうして来れたか。想像もつきません。
昨年、Smythsonの手帳を持ってからと言うもの、100%この手帳に頼りっぱなし。
Smythsonは、素敵な革製品を扱っていて、デザインはとってもシンプルで、クラシックで、そしてスタイリッシュ。もしかしたら私のブログをいつも読んでくださってる方の中には、昨年の手帳を覚えている方も居るかもしれません。
そしてこちらが今年の手帳。
また今年一年、色々な事を共にする頼りになる手帳なのです!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...